NYE REISETRENDER - DETTE VIL NORDMENN HA!

NYE REISETRENDER - DETTE VIL NORDMENN HA!

Nordmenn er et reisende folk og har opplevd mye.  De er på jakt etter «hadde jeg ikke vært med på denne turen, så hadde jeg aldri fått oppleve dette» -opplevelsen.

Det er en stund siden reiser i hovedsak dreide seg om en tur til solkysten med shopping og sightseeing. Trender viser at aktivitetstilbudet går foran destinasjonen. Nordmenn er i dag et godt bereist folk som har sett og opplevd mye, og jakten på de unike opplevelsene er helt sentral.

KOMENT er kjent for publikumsreiser til store idrettsarrangementer, men de fleste av våre gruppeturer er faktisk turer hvor de reisende ikke er tilskuere, men aktivt deltar i å skape opplevelsene gjennom utvalgte aktiviteter.
Akkurat nå er kjøreopplevelser på topp; for eksempel biljakt á la 007 i Beograd, etterfulgt av casino og galla på kvelden. Også andre gruppeaktiviteter er på vei opp, slik som elvecruise i Praha, Budapest og Paris, whiskysmaking, skotske høylandsleker, food tours, vinsmaking og gastronomiske opplevelser i Barcelona, Roma og Lom!
Å kunne tilby unike opplevelser er så viktig for oss, at vi hvert år sender to personer til en av verdens største reiselivsmesser, IBTM i Barcelona -  nettopp for å utelukkende finne nye aktiviteter som våre kunder vil like.

Våre kjerneverdier, KUPP, gjennomsyrer alt vi gjør for at kunden skal få den beste mulige opplevelsen. Vi leverer KVALITET, vi er UNIKE, vi er PÅLITELIGE og vi har hele tiden fokus på PERSONLIG oppfølging.

Har du lyst å gjøre noe nytt og annerledes på din neste firmatur? 
Sjekk ut siden vår "AKTIVITETER" som setter opplevelsen i fokus for valg av destinasjon https://www.sponsor-link.no/aktiviteter